Vyhledávání


 

StarCraft 2 Patch

 

22.6.2017
Nový Patch 3.15.1.54724

Opravuje chybu kdy hra nefungovala po posledním patchi na počítačích Mac

 

20.6.2017
Patch 3.15.0.54518

Krom opravy chyb vylepšuje AI v kooperativním režimu a přináší drobné vylepšení.

 

2.5.2017
Patch 3.14.0.53644

A máme tu Pí patch, přidává Tastosis Announcer a ladí vlastnosti mnoha jednotek

 

2.5.2017
Patch 3.12.0.51702

Nový komandér FENIX přidán do coop misí

Všechny další změny jsou podrobně popsány zde na oficiálních stránkách StarCraft II hry

20.4.2017
Patch 3.12.0.51702

Protoss

    Adept
        Maximum zdraví sníženo z 80 na 70.

8.3.2017
Patch 3.11.0.51149

Nová coop mise Death of Night

Opravuje spoustu chyb a přidává vylepšení do misí UI animací grafiky atd.

 

1.2.2017
Patch 3.10.1.49957

Opravuje chybu kdy hra zamrzala přistartu při zapnutém Vsync

 

24.1.2017
Patch 3.10.0.49716

Nové mapy pro 1v1 a teamové hry

TotalBiscuit edice zvuků k zakoupení (proboha kdo kupuje takové pí_čoviny) každopádně poslechnot si to můžete ZDE: http://eu.battle.net/sc2/en/blog/20481179/

12.1.2017
Patch 3.9.1.48960

Comandér Stukov

infested....

22.11.2016
Patch 3.8.0.48258

Přináší třetí díl SP rozšíření Nova Covert Ops

Dále spusty updatů a oprav chyb. viz oficiální stránka

2.11.2016
Patch 3.7.1.47484

Přináší nového comadnéra Novu

Změna leadderu MMR se nyní u 1v1 počítá za každou rasu zvlášť včetně random.

Tento patch také opravuje hromadu chyb viz oficiální stránky...

14.9.2016
Patch 3.6.0.46154

Přináší nového comandéra do Co-op misí (za 5€) :(
 a plno dalších věcí viz oficiální stránka
 

25.8.2016
Patch 3.5.3.45737

opravuje pád hry při replay předchozí verze

2.8.2016
 Patch 3.5.0.44983

Přináší druhou část DLC Nova Covert Ops. Kromně toho samozřejmě opravuje pár chyb a vylepšuje interface hry.

13.7.2016
 Patch 3.4.0.44401

Velký patch upravující MMR coop-mise hrdiny gameplay víc na oficiálních stránkách:

http://eu.battle.net/sc2/en/blog/20166144/starcraft-ii-legacy-of-the-void-340-patch-notes-12-07-2016
 

27.5.2.2016
Patch 3.3.1.43199

Opravuje cybu občasného pádu ve swarm kampani a chybu Abathura
 

18.5.2.2016
Patch 3.3.0.42932

Přidává Co-op mise Abathur
dále opravuje spostu chyb a přidává mnohá vylepšení

7.4.2.2016
Patch 3.2.1.41973

Přináší nové mise za NOVU  NOVA COVERT OPS
první tři jsou odteď hratelné pokud jste si je ZAKOUPILY! ;(

Dále přidává originální trofeje do turnajů, takže se budou čas od času měnit a můžete sbírat....

23.2.2016
Patch 3.1.4.41219

Opravuje padání některých Arcade her
dále chyby zobrazení a padání hry při custom games


23.2.2016
Patch 3.1.3.41128

Balanční úpravy coop-misí a odstranění chyb

3.2.2016
Patch 3.1.2.40384

Nový Taldarim skin - pro odemčení slouží Acievement "Winner Is Comming"

Nové obrázky ikon:
Zerg: burrow
Raven: explosive shrapnel
Medivac: fuel tanks
Banshee: rotors
Reaper: KD8 charge
Adept: resonatong glaiwes

13.1.2016
Patch 3.1.1.39948

Snad doplní blizzard později....
no nedoplnil asi nějaký hot hotfix

16.12.2015
Patch 3.1.0.39117

Do Co-op misí přidán komander KARAX
příběhové DLC Nova Covert Ops je v předprodeji a již teď obdržíte odměny při jeho zakoupení (Nova portrét a Ghost skin)
Upraven Chat přibylo mnoho vylepšení a funkcí.
přidán mód Archon vs. AI.

Drobné vylepšení Editoru

13.11.2015
Patch 3.0.5.39576

Jak se dalo očekávat krtátce po vydání legycy of The Void přichází opravný patch...

9.11.2015
Patch 3.0.4.38996

cca 4,5GB Přidává pro všechny co si koupily Legacy of the Void a Starcraft 2 je konečně kompletní! :D

přidává 19 nových misí a po dokončení další 3 epilog mise kde se dozvíte příběhy hrdinů: Jim Raynor, Sarah Kerrigan, Artanis, "Into The Void"

28.10.2015
Patch 3.0.3.38749

Vylepšuje Matchmaking upravuje UI
po stisknutí Alt + drag click můžete upozornit spojence po vzoru Heroes of the Storm: Attack, Defend, On My way nebo Retreat
a samozřejmě opravuje spostu chyb...

20.10.2015
Patch 3.0.2.38624

Jak se dalo čekat po krátce po vydání velkého patche 3.0 vychází již podruhé opravující chyby patch 3.0.2.
Tento patch by měl vyřešit problém s výkonem ,který mají někteří hráči od patche 3.0

15.10.2015
Patch 3.0.1.38535

opravuje chybu ve windows 10 a dále chyby v UI a v gameplay bude správně fungovat missile attack
Alt+# již nezruší skupinu při označení jednotek které jsou v transportéru
dále opravuje chybky v editoru

7.10.2015
Patch 3.0.0.38215

A je to tady poslední díl trilogie brzo vyjde a hra je pro všecny již teď ve verzi 3.0
Co vše nového tento rozsáhlý patch přináší najdete na oficiálních stránkách Blizzardu http://eu.battle.net/sc2/en/blog/19911221

29.7.2015
Patch 2.1.12.36657

8.7.2015
Patch 2.1.11.36281

Tento hotfic opravuje chybu kurzoru u Windows 10 + občasné pády u custom her a při použití IME.

25.3.2015

Patch 2.1.10.35237
Opravuje chybu která způsobovala error hlášku při prohlížení profilu někoho z klanu. Zabraňuje pádu hry při prohlížení score screen po zápase.
Opravuje málo vyskytující se pády některých Arcade her.

25.3.2015
Patch 2.1.9.34644

Přidává do Arcade nové remástrované modely respektive celé assety Warcraft III Reign of Chaos a The Frozen Throne a samozřejmě opravuje také pár drobných chyb jako třeba špatné zobrazování textur na Nvidia grafických kartách.


20.12.2014
Patch 2.1.8.33553

Opravy chyb:

  • ??? zřejmě jen výměna map pro 1v1

22.10.2014

opravuje chybu kdy s

3.12.2014
Patch 2.1.7.33148

Opravy chyb:

  • opravuje chybu kdy s gamescore při nahrávání
  • achievement "So many Banelings" se již bude započítávat správně
  • opravuje kurzor myši pro MAC
  • opravuje chybu která se zobrazovala při nahrávání achievementů

22.10.2014
Patch 2.1.6.32540

Opravy chyb:

  • opravuje chybu kdy se hra na některých PC s Windows XP nenahraje
  • opravuje chybu s voice-chatem mezi hráči ve skupině
  • správné defaultní grafické nastavení pro Mac

3.10.2014
Patch 2.1.5.32283

Opravy chyb:

  • opravuje chybu kdy se po skončení zápasu nenačetlo skóre
  • opravuje chybu kdy replay nahrané s patchem 2.1.3 v novějších verzích špatně fungovalo
  • chybu kdy u Mac při fullscreenu obraz zamrzl
  • chybu hotkey UI panelu nefungoval správně

24.9.2014
Patch 2.1.4.32283

Přidává barevnější barvy teamů volitelně v options, dále v options pod Aditional color textures přidává efekty v barvách teamu.

přidává populární tournament WCS Gameheart

Opravy chyb:

  • Ultralisk neztratí frenzied abilitu když se zahrabe
  • Abduct nebo graviton beam použitý na Ghousta již přeruší Nuclear strike
  • carrier interceptor se již nezdrží při útoku na  jednotky pod mass recall a zaútočí okamžitě
  • spousta dalších chyb opravena

21.5.2014
Patch 2.1.3.

  • těžiči pojednou pouze k vyditelným minerálům

 

21.5.2014
Patch 2.1.2.30315

Opravy chyb:

  • Seznam přátel se bude již správně řadit podle jejich typu.
  • Hráč, který má nastaven stav "Busy" se již nebudou zobrazovat zprávy z chatových kanálů.
  • Opravena chyba, při které se hráči zobrazovali jako offline ve StarCraftu 2, při přihlášení a odhlášení z ostatních her.
  • Opravena chyba, která mohla občas zabránit správné aktualizaci přítomnosti hráčů po přihlášení do StarCraftu 2 z Battle.net Desktop App.
  • Počítadlo nových zpráv se nyní bude správně aktualizovat při přijetí zprávy od stejného hráče, který zprávy odeslal z ostatních Blizzard her.
  • Nová záložka chatu se nebude objevovat při pokračování konverzace s hráčem, který se přihlásil a odhlásil z ostatních her.

22.1.2014
Patch 2.1.1.29261

Opravy chyb:

Follow jednotka zkratky ( CTRL + SHIFT + F ) se nyní pracuje správně.
    Hra by se již vrátit chybu při vytváření lobby s příponou Mods za určitých podmínek.
    Hry vytvořené s vlastním Extension Mods již nemůže být otevřen pro veřejnost.
    Viper již nelze zabránit únosu jednotku jiného Viper front unášet na cílové jednotce.
    Vlastní ikony pro skupiny a klany by měl nyní aktualizovat správně poté, co se změnilo.
    Opravena chyba, která způsobila rozdíl v zobrazeném počtu členů ve skupině.
    Opravenachyba brání přehrávač a mapy atributy publikovat správně ve více regionech.
    Opravena chyba způsobujícíhra se zhroutí, když byl Vezmi Command aktivována odvetě.
    UI překrytí může být již aktivována , zatímconový nebo uložit kampaň mise je načten.
    Opravena chyba, brání některé úspěchy od správně počítat určité akce.
    Achievementy jsou nyní správně zapisovány u StarCraft Master.


22.1.2014
Patch 2.1.0.28667

Tento patch přináší celou řadu nových dodatků a vylepšení hry.

Zde je originální automaticky nepřeložený popis


GENERAL

    
Zdarma Arkády a více
        
Celistvost Arcade , spolu se všemi mapami , mods a hry našel uvnitř, byla zpřístupněna všem StarCraft II : Starter Edition hráče zdarma .
        
Všechny Vlastní hry jsou nyní k dispozici hráčům Starter Edition .
        
Všechny tři závody byly odemčené pro hráče Starter Edition .
        
Více informací lze nalézt v našem zdarma Arcade blogu . Můžete se také podívat na naše Zdarma Arkády a umění Nástroje videa .
    
New Rozšíření Mods funkce
        
Vývojáři Mod nyní mohou vytvářet Prodlužovací Mody, které se skládají ze sady parametrů , které lze publikovat na Battle.net pro použití s jakýmkoliv melee StarCraft II mapě .
        
Hráči mohou použít jakékoli rozšíření Mod jakékoliv melee mapy ze seznamu Vlastní hry .
            
Chcete-li vytvořit hru pomocí prodlužovacího Mod , zadejte do seznamu Vlastní hry , kliknout na tlačítko " Procházet Maps " , vyberte libovolnou mapu , a potom klepněte na tlačítko "Vytvořit s Mod " zvolit rozšíření Mod ze seznamu .
        
V sekci " Top hry Hry " ze seznamu Vlastní hry se nyní zobrazuje nejpopulárnější mapy zblízka a rozšíření Mod kombinace .
        
Pro více informací , navštivte naše Patch 2.1 Preview : Rozšíření Mods blog post.
    
Rozšíření Mod Vzorky
        
Tři pre - vyrobené Prodlužovací Mods již byly publikovány na Battle.net tak, aby hráči a vývojáři podobně můžete rychle seznámit s touto novou funkcí .
            
Všechny jednotky Explode - každá jednotka exploduje po smrti , poškození všechny okolní jednotky .
            
Big Game Hunters - Všechny Minerální Patch a počítá zdrojů Vespene Geyser se dramaticky zvýšila .
            
Putování minerály - minerální záplaty náhodně bloudit mapy , podobně jako neutrální zvířátka .
    
Další úrovně a nové odměny
        
Čepice úroveň pro každý závod byl zvýšen 30-35 .
        
Přidal tři nové závodní specifické " StarCrafts " stylu obtisků , které lze odemknout na úrovni 32 .
        
Přidal tři nové závodní specifické " StarCrafts " tematikou portréty , které lze odemknout na úrovni 35 .
        
Podívejte se na nové odměny a získejte všechny detaily vyrovnávacích v našem Patch 2.1 Preview : více úrovní a nové odměny blog post .
    
První výhra v Bonusu Den XP Zvýšená
        
Bonus získal za " první vítězství v den" s každým závodem se zvýšil z 25.000 na 100.000 zkušenostních bodů .
    
Classic StarCraft Soundtrack
        
Původní StarCraft a StarCraft : Brood War soundtracky byly re - zvládl a dány k dispozici pro hru ve StarCraftu II .
            
Otevřete nabídku Možnosti ( F10 ) , přejděte na kartu Zvuk a poté vyhledejte " Soundtrack " možnost volby , která soundtrack z rozevíracího seznamu bude hrát ve hře .
        
Více informací lze nalézt v našem Patch 2.1 Preview : Classic StarCraft StarCraft II Soundtrack v blogu .
    
Nové tipy Loading obrazovky
        
Dvě nové tipy , které byly přidány , které se zobrazí na obou křídlech svobody a srdce Swarm načítání obrazovek .
        
Tři nové tipy , které byly přidány , které se zobrazí výhradně na srdci Swarm načítání obrazovek .

BATTLE.NET

    
Clan a skupiny Vylepšení
        
Vytvoření události
            
Nová karta události byl přidán do klanu a skupiny systému Windows .
            
Clan a skupiny majitelé a pracovníci mohou nyní vytvářet a plánovat akce pro jejich klanu nebo skupiny .
                
Chcete-li naplánovat události , přejděte na klanu nebo kartě Skupiny Události a poté klepněte na tlačítko Vytvořit událost v levém dolním rohu .
                
Všechny nadcházející události budou zobrazeny chronologicky v záložce Události a až pět akcí se také zobrazí v části Akce na domovské obrazovce StarCraft II .
        
Skupina ikony
            
Clan a skupiny majitelé a pracovníci nyní mohou nahrát vlastní obrázek pro použití jako ikona , že přejdete do klanu nebo informace o kartě skupiny a klepnutím na tlačítko Upravit informace .
            
Skupina Ikony se zobrazí v levém horním rohu klanu a skupiny oken , a také se objeví ve skupině nálezce výsledcích vyhledávání .
        
Clan Obtisky
            
Majitelé klanu a policisté nyní mohou nahrát vlastní obrázek pro použití jako klanu obtisk .
            
Klan Decals se zobrazí nad radnice struktur členy klanu " ve hře .
        
Podrobnější pokyny , stejně jako požadavky na image skupiny ikon a Clan obraz na stěnu , prosím viz naše Patch 2.1 Preview : Clan a skupiny Vylepšení blog post.
    
Neaktivní hráči odstraněny z veřejných Game lobby
        
Po určité době nečinnosti ve veřejné herní lobby budou hráči , kteří zůstávají nereaguje obdržet oznámení , že brzy bude automaticky odstraněna od té hale .
        
Je-lihostitel lobby odstranit tímto způsobem , další hráč z haly bude automaticky povýšen na hostitele .

EDITOR

    
obecný
        
Hra Atributy dialogové okno nyní podporuje změnu pořadí seznamu atributů a hodnot .
        
Hra Atributy dialogové okno nyní zobrazuje všechny možné hráče rámci mod .
        
Vždy použijte nejnovější verzi možnost závislost je nyní k dispozici pro všechny závislostí , bez ohledu na autora . Prosím, mějte na paměti, že při použití této volby znamená, že jakékoliv neočekávané změny mod může změnit nebo přerušit mapy funkčnost .
        
Přidáno přednost zamlžování soubory skriptu při publikování zamčené soubory (do Soubor> Předvolby > Battle.net ). Vezměte prosím na vědomí , že toto není poplést vlastní kód skriptu .
        
Preference Výchozí mapa pro testování mods může nyní být jakákoliv mapa souboru , a je vybrán pomocí prohlížeče souborů ( v Soubor> Předvolby > Testovací dokumentu . )
        
Export dialogové okno Map Image nyní obsahuje tlačítka pro kopírování hru nebo nastavení zobrazení editoru do uživatelského nastavení

    
Spouštěcí modul
        
Přidáno nastavení pro automatické načtení spouštěcích knihovny definované v mods bez nutnosti mapu odkazovat jej . To se nachází v dat > Knihovna > Změnit knihovny ID . Toto prodlení pro knihovny vytvořené v rámci rozšíření mods .
    
Modul dat
        
Přidal popisky mnoha výčtů v herců dat .

Chyba OPRAVY

    
obecný
        
Marauders lze nyní řádně vyškoleni v Heart of the Swarm Terran vzdělávání Etapy 1 a 2 .
        
Reaper je nyní správně uveden jako trénovatelným jednotky v Terran vzdělávání Stage 1 .
        
Opraven nesoulad se pořadí, ve kterém jsou hráči zobrazené ve výchozím Observer UI leaderboard kartách .
        
Výše prostředků na kartě Jednotky ztracené nyní správně aktualizovat , když jejednotka zabita při morfování .
        
Hráč zprávy v chatu již přetrvávají při čištění po odvetě .
        
Funkce Follow Unit Group replay nyní správně následující jednotky vybraného přehrávače , spíše než skákat do okolních jednotek .
        
Opraven problém , který by mohl způsobit pokles výkonu , kdy jsou mnozí pracovníci těžby z Vespene Geyser .
        
Přidána Windows 8.1 podporu pro tradiční čínské fonetické IME , stejně jako čínské IME MSPY 2010.

    
Wings of Liberty kampaně
        
obecný
            
Seeker Rakety zahájila bitevní křižníky na třetí úrovni Lost Viking nyní správně sledovat Viking .
    
Battle.net
        
Vyjasněny požadavky na účinné složky Dovádění úspěchy .
        
Opraven problém , který by mohl způsobit skóre obrazovky se zobrazí nesprávný počet jednotek vycvičených .
        
Což naznačuje přehrávač v režimu offline na party již způsobí havárii .
        
Délka pohybu Zní rozbalovací nabídky pod Zvuky Moznosti nyní odpovídá délce podobné rozbalovacích nabídkách .
    
Herní a Závody
        
obecný
            
Opraven problém , který by mohl způsobit pláštích konstrukcí zjevené hráčovy zůstat neviditelný , ale stále napadnutelné , na soupeřů .
            
Počasí účinky byly odstraněny z Polar Night LE .
        
Terran
            
Dvojité klepnutí nebo Ctrl + Kliknutí na Hellion nebo Hellbat nyní správně vybere všechny Hellions a Hellbats na obrazovce .
            
Ikona Transformace Serva Aktualizace je nyní správně zobrazí v panelu Observer UI Výroba , když je předmětem výzkumu .
            
The Viking Lanzer Torpedos můžete již sledovat jednotky přemístěny na dlouhé vzdálenosti schopností Mass Recall .
            
Tooltip pro Medivac v Heal schopnost nyní správně ukazuje, že 3 život je vyléčit za 1 energii .

    
Protoss
        
Mateřské a Mothership Jádra , že zaútočit na nepřátelskou jednotku před použitím Mass Recall jsou již odhalil na minimapě nebo mlhou války .
        
Tooltip pro Oracle Zjevení schopnosti nyní vhodně naznačuje, že neutrální jednotky a struktury v rámci okruhu licí bude poskytnuta vize .
        
Indikátor cílení pro Oracle Zjevení schopnost nyní správně odpovídá jeho skutečné velikosti odlitků .
        
Fanatici již trvale cyklus mezi Charge a útok příkazy , když jejednotka za unpathable terénucíl příkazu Charge .
    
Zerg
        
Overseer kokony jsou již přičítán jako Massive jednotky .
        
Viper je konzumovat schopnost tooltip nyní správně ukazuje, že 2,5 je energie obnovena za sekundu .
        
Konzumovat ikona debuff je již odstraněn z informačního panelu struktury před všechny Vipers pomocí Konzumujte dokončení směrování schopnosti .
        
Chybová hlášení jsou již zobrazeny, pokud jejednotka, která byla nedávno Mass vzpomínal terčem unést schopnost zmije .
        
Úl tyto panel již zobrazuje počítadlo zabít .

    
grafika
        
Opraven problém , který by mohl způsobit shadery selhání generovat v některých případech .
        
Beam útoky již krátce odhalit umístění na Mothership jádra , který dokončil obsazení Mass Recall .
    
editor
        
obecný
            
Přepínání SetFilterPlayers nyní způsobuje herec modely , doodads a jednotky zmizí a znovu se objeví vhodně .
            
Náklady na zdroje Archon jsou nyní správně odstraní z statistikách MineralsUsedCurrentArmy a VespeneUsedCurrentArmy když jeArchon zničeny .
            
Zkorumpovaní . SC2Interface soubory umístěné do složky rozhraní již zabránit pracovní soubory budou zobrazeny v seznamu Observer Interface rozevíracího .
            
Žebříček pokrok tyče již zobrazí nevyrovnané barevné blikání , jakmile budou vyplněna.
            
Chyby Publishing již dojít při pokusu publikovat mapy na více oblastí , pokud existují vlastní atributy .

    
terén modul
        
Několik optimalizace byly provedeny pro výplně textury nástroje .
        
Render Statistika bar se nyní správně zobrazuje data , kdy Zobrazit Render Statistika je povoleno .

    
Spouštěcí modul
        
Nyní je možné vyložit konkrétní jednotku z dopravy pomocí spouštěče .
        
Utržené nyní měřítko vhodně při použití Set Globální Time Scale urychlit hru .
        
Skutečné a číslo Změnit Player Skóre akce nyní produkují výsledky v souladu s požadovanými hodnotami parametrů .
        
Použití spoušť UnitSetPosition s parametrem směsi nastavena na hodnotu true již zlomí sledování raket .
        
Ikony indikátor Disabled akce nyní správně aktualizovat , jakmile budou všechny parametry jsou nastaveny pro proměnné zatížení Set .
        
Opraveny problémy s přístupem vlastní hodnoty atributů do mods .

    
Modul dat
        
Hledání funkce pro typy termínovaných rámci " ( Základní ) Událost: Předmět " pole z dotazu odezvy typu herec by měl nyní pracovat správně .
        
Dovezené ikony , které sdílejí stejnou cestu a název jako existující soubory se chovat konzistentně v datovém modulu a ve hře .
        
Opraven překlep u všech jednotek variant Umojanský Lab Gate .

 

31.7.2013
Patch 2.0.10.26585

kromě opravy chyb (opravuje mnoho chyb v kampani) a balančních změn přináší hlavně úpravu v oblasti replayů, kterou Blizzard blíže představil již předešlý týden na oficiálních stránkách, a to možnost volně se přesouvat po časové ose.
více na oficiálních stránkách

video:

 

21.6.2013
Patch 2.0.9.26147

BALANČNÍ patch upravuje Protosse:

Protoss
Warp Prism

Rychlost pohybu zvýšena z 2,5 na 2,953
Zrychlení zvýšeno z 2,125 na 2,625

 

8.5.2013
Patch 2.0.8.25604
 

Přehrávání zápasů je vylepšené o další spoustu údajů! Nově se můžete také podívat na jednotky složení každé armády na každém místě ve hře, a zobrazit na minimapě, pohyb jednotky a kde byly ztraceny v boji.
Ekonomika - zrovnatak budete moci lépe analizovat plyn a minerály uvidíte kde přesně jich bylo málo a kdy přebytek.
Skill - uvidíte v grafu i to jak se v průběhu času zlepšujete.
Pro komunitu přinášíme open-source Python s2protocol pro vytvoření uživatelských analytických programů dle potřeb hráčů


GENERAL

V "Poškozené jednotky pouze" stavová lišta možnost se vztahuje pouze na život, štíty a energii. Všechny ostatní stavové řádky chovají, jako by "Always" je vybrán.
Vlastní soubory pozorovatele rozhraní je nyní načteno z "My Documents / StarCraft II / Interfaces" umístění, spíše než úvahu konkrétní umístění.
Idle Worker Tlačítko dnes hraje jemné záře animace při aktivní.
Regiony tlačítko na přihlašovací obrazovce je nyní vidět v kroku zadání hesla. Po výběru oblasti, budou hráči odhlášeni na účet vjezd správné vybraný region.
Zobrazí se potvrzovací dialogové nyní zobrazuje pro hráče se snaží přihlášení do regionů systémem novější verzi StarCraft II, než jejich aktuální verzi namísto automatického zavírání herního klienta a oprav až na nejnovější verzi.
Replay spisy obsahují další herní informace a statistické údaje pro analýzu dat. (Zůstaňte naladěni na další instrukce o tom, jak tato data využít v nadcházejícím blogu na trhu Společenství StarCraft II stránek.)


BATTLE.NET
Obnovit Hra UI již nezobrazuje žádné události poté, co "zápas skončil" event. Pro 1v1 zápasů, již není možné obnovit omylem hru poté, co jeden z hráčů již poražen.
"Internetová kavárna" byla přidána do seznamu Group kategorií.
Časovače Lobby odpočítávání byly sníženy z 10 sekund na 3 sekundy pro "Obnovit Game" a "Watch s ostatními" herní lobby.
Aby pro "Most Recent" a "nejvyšší pozice" v "Seřadit podle" rozbalovací menu na Profil> Žebřík> Kariéra Souhrn Stránka byla zapnutý.
"Kariéra" nadpis na stránce Souhrn profilů byl přejmenován na "Statistiky" a "Celkem Kariéra hry" byl přejmenován na "hry hrál tuto sezónu", aby přesněji odráželo Zobrazená data.


EDITOR
Nový "Zobrazit hry Spustit Countdown" byla přidána možnost do okna Možnosti hry v mapě> Mapa nabídce Možnosti. Zapnutím této volby se zobrazí odpočítávání 3-2-1 časovač, který byl přidán v Patch 2.0.4 pro převzal velení a obnovení Hry vlastnosti. Tato možnost je ve výchozím nastavení zakázána.


Opravy chyb

Obecný

Opraveno mnoho textu a lokalizaci zvuku problémy v průběhu hry pro všechny jazyky.
Pevná mnoho rozložení klávesnice a horké otázky napříč všemi jazyky.
Opraveno několik nehod, které by mohly nastat při využití Take Command funkci.
Opraven problém, který by mohl multiplayer replaye nesmí být znovu přerušené, pokud hráč opustil hru, zatímco to bylo pozastaveno.
Hodinky Replay Solo tlačítka, je nyní správně vypnuté po dokončení hru StarCraft Master.
Přehraje již hrají vždy Terran hudbu. Hudba pro pozorovatele bude nyní vždy odpovídat závod poslední hráč ve vstupní hale. (V budoucím patchi, to bude dále zabývat přehrávat náhodný výběr hudby ze všech závodů pro pozorovatele).
Opravena chyba, která ovlivnila přesnost výpočtu APM. Další změny APM výpočtů budou přicházet v budoucím patchi.
Cloud ušetří jsou nyní správně vytvořeny při odchodu úplně mimo klienta, ze Wings of Liberty a srdci Swarm kampaní.
Opraven pád, který by mohl nastat při spuštění Challenge mise poté, co hrál arkádová hra s neobvyklým závislosti konfiguraci.
Opraven pád, který by mohl vzniknout při zavírání StarCraft II.
Opraven problém, kdy "Čeká na hráče" dialog může občas objeví na obrazovce načítání a pokles hráče ze hry.
"Pozastavení Zbývající" počítadlo je nyní v souladu s tím, jak mnoho pauz jsou k dispozici.
Opraven počet streaming selhání, které by mohly nastat při streamování a opravy některé herní archivy.
Video titulky používat národní nalezené v textovém poli jazyka spíše než řeči a jazyka Movie pole v Možnosti> Jazyk nabídky.
Mapy tréninkovém režimu jsou nyní správně rozděleny na stránce Historie zápasů, jak versus AI hry spíše než 1v1.
Stage 1 Training Mode menu Nápověda se nyní správně uvádí, že Reapers mohou být trénoval se z kasáren.
Opraveno několik problémů, které způsobily Snížení násilí režim zobrazení červené krve.
Opravena chyba, která způsobila textu záře se zobrazí nesprávně.
Opraveno několik zastaralých tipů načítání obrazovky.
Osvětlení se chová konzistentně Razer Marauder klávesnice, myš a Spectre Banshee headset.
Opraven pád, který by mohl nastat s částicemi z použití StarCraft II Beta Art Nástroje.

Srdce Swarm kampaně

Následující výsledky již obnovením jejich sledování pokroku při přehrávání ve více misích: Nekuřácké mrtvoly, Skáče Smrt, Opanovat, Unchained, posunutý priority, Kde divoké věci jsou tak mnoho Baneling, dělník spěch, a není divu, že FFA Gladiator! a free-for-All Crusher.
Monster Smash úspěch progress bar je již nastavena na nulu při načítání zákrok nebo kontroly.
Opraven problém, který grafické mohlo dojít během cutscene velínu pro "Back In The Saddle" mise.
Opraven problém, který by mohl grafické dojít při alt-tabbing z StarCraftu II od cestovní obrazovky.
Opravena řadu animačních otázek pro Kerrigan a Raynor "Lab Rat" scény mise debatě.
Opraven počet streaming selhání, které mohou nastat při cestování do stanice Skygeirr před "Infested" mise.
Opraven počet obrazových problémů zobrazí ikona na upgrade Kerrigan obrazovce.
Správný průběh kampaně se nyní zobrazí Srdci Swarm kampaně obrazovce výběru poté, co porazil kampaň a přihlášení z jiného počítače.

Battle.net

Pevné a objasnil několik nepříjemných řetězce, chybová hlášení a chyby zadávání textu, které by mohly nastat při provádění různých operací na Battle.net.
Opraveno mnoho displej a navigační problémy, které mohou nastat při provádění různých operací na Battle.net.
"Hodinky s ostatními" a "Obnovení hra" prvky jsou nyní správně zakázána režimu offline.
Opravena chyba, která občas způsobil hráči vstoupit do uzamčeného stavu, když bylo upuštěno od zápasu a vyberete "Watch Replay jako strana".
Opraven problém, kdy Replay tlačítko Uložit objevil aktivní, ale byl nefunkční po navigaci zpět na skóre na obrazovce, na stránce Map Info.
Opraveno několik zvukových problémů, které mohou nastat při opakovaném interakci s přehrávání časové osy.
Clan záznamy jsou nyní správně odstraní ze seznamu skupin, když je hráč odstraněn z klanu, zatímco ve hře.
Vytvoření, úprava a mazání tlačítka nyní zobrazují správně při navigaci přímo do klanu News kartě.

Bonusové bazény již zobrazení záporných hodnot v případě, že systémové hodiny nastaveny na čas v minulosti.
Chat velikosti oken jsou nyní zachovány při zavření a opětovném otevření.
Opraven problém zobrazení, které by mohly nastat pro hráče, kteří zvítězili v 15 nebo více týmů.
Opraven problém, kdy vytváření offline vlastní hru občas způsobené hráči vstoupit do uzamčeného stavu.
Opravena chyba, která mohla způsobit rozbalovací menu, aby se stal zakázáno na vlastní hry, Procházet a otevřete hry karet.
Opraven problém, kdy 3vAI umístění zápasy mohl občas se zaseknou na 2 zápasy zbývajících.
Aktivní Živé akce bannery již způsobí, že Kerrigan nebo Planety pozadí pop dovnitř a ven Při přechodu do a ze domovskou stránku.
Opraven problém, kdy Odměny displej může příležitostně zobrazovat nesprávné informace k vybrané kartě.
Sociální bar již nemůže překrývat UI tlačítek během úvěrů.
Hráči již nemohou zaseknout v nekonečné smyčce při zahájení a ukončení z výukového programu.
Pořadí snímků se zobrazí po non-kamarádům charakteru portréty.
Frame rate Byl vylepšen výkon při práci s myší nad nebo listování osídlené Match historie.

Obecný

Opraven problém zobrazení, ve kterém pracovník Stav UI by mohla zahrnovat městských barů sál stavu ve velmi vysokých rozlišeních.
Opraven pád, který by mohl nastat při útoku na základně AI.

Terran
To již není možné SCVs zůstat uvnitř vespene gejzír po zrušení pod-stavební rafinerie.
Sběratelská edice Thor skeletové je nyní zobrazuje správně.

Protoss
The Void Ray Prizmatická Alignment schopnost nyní přehraje zvukový efekt při aktivaci.
The Mothership Time Warp schopnost nyní hraje ztrátový zvukový efekt.

Zerg
Opravena chyba, která způsobila vyvrácené páteře Crawlers občas objevit kořeny.
Creep Tumory jsou vytvořeny z existující Creep Tumor již nemůže být napaden před tím, než jsou viditelné.
Zerg vejce již nehraje cizí zvukové efekty, když jednotky vylíhnou.


Grafika

Rázové účinky již změnit umístění, pokud jsou jednotky, rychle se otočil.
V Oracle Pulsar Beam již prodloužit za Oracle při útoku velkých cílů.
Opraven pád grafiky, která by mohla nastat v různých scénářů Map stahování.
Opraven pád grafiky, které by mohly nastat při hraní určitých arkádových her.


Editor

Obecný

Opraveno mnoho problémů lokalizace v rámci všech jazycích.
Publikování 1 hráč mapu s "lobby" Battle.net Skrýt povolenou možností již brání uživatelům hrát tu mapu v pasáži.


Terén modul

 

  • Opraven pád, který by mohl nastat při používání Undo / Redo operací při úpravě vody buňky.


Datový modul

  • Současně úpravou náklady na více jednotek již způsobí havárii.
  • Přepínání mezi kategoriemi (například jednotky nebo bojové) v chování (Buff typ) Úprava tabulky nyní dochází rychleji.


Obecný
 

  • Macy používají Nvidia GTX 680MX grafické karty nyní výchozí pro maximální rozlišení a ultra nastavení grafiky, spíše než nízkém rozlišení a střední nastavení grafiky.
  • Anti-aliasing nyní pracuje správně.


Editor
 

  • Změna jazyka a nastavení textu v editoru Mac již způsobí havárii.

 

3.4.2013
Patch 2.0.7.25293
OPRAVY CHYB

  • Obecné
    • Opraven problém způsobující uvíznutí ve smyčce patchů při přepnutí na jiný než domovský region. (Upozornění: Tento problém se stále může objevovat u patchování na verzi 2.0.7, avšak s dalšími patchi už se toto stávat nebude).
    • Achievement Kerrigan Power: 70 bude udělen všem těm, kteří dosáhli s Kerrigan úrovně 70, po opětovném vstupu do příběhového režimu nebo do Master Archives. (Další součást této opravy bude v jednom z budoucích patchů a zajistí, že po splnění všech požadavků bude achievment náležitě udělen.)
    • Opraven problém způsobující, že se nastavení různých možností hry správně neukládalo na Battle.net profil.
    • Opraven pád hry při streamování, který se mohl objevit při zrušení hry z nahrávací obrazovky.
    • Opraven výkonostní problém, který se mohl objevovat v in-game menu, měl-li hráč ve složce Replays příliš mnoho uložených souborů.
    • Opraven problém způsobující, že se při nahrávání mise z kampaně objevovala prázdná obrazovka.
    • Opraven problém s uživatelským rozhraním, bylo-li zrušeno nahrávání savu z HotS nebo WoL.
    • Opraven problém, který mohl způsobovat, že soubor Product.SC2Archive byl poškozen nebo zcela chyběl, byla-li hrá odinstalována a znovu nainstalována.
  • Hratelnost
    • Mothership Core je nyní již správně s ostatními jednotkami vybrána při použití klávesové zkratky Vybrat všechny jednotky (F2).
    • Příkaz Attack je nyní vyžadován pro útok na Destructible Rocks, nestačí na ně kliknout pravým tlačítkem.
    • Opraveno umístění Destructible Rocks na mapách Neo Planet S LE a Whirlwind LE.
  • Editor
    • Mapy od nynějška mohou měnit závisosti na Battle.netu i v případě, jsou-li objekty ze závislosti právě používány.
    • překlad www.starcraftcz.com

14.3.2013
Patch 2.0.6.
Opravuje chybu která způsobovala pád při hraní kampaně Heart of the Swarm

6.3.2013
Patch 2.0.5.25092
Přidává možnost global play - hráč si může zvolit region ve kterém bude hrát (mimo Číny), pro každý region máte samostatný "profil" takže pokud zvolíte jiný region začínáte od nuly.

20.2.2013
Patch 2.0.4.24944
Tento rozsáhlý patch mění celé UI po vzoru bety HOTS a přidává spoustu věcí asi nejhlavnější je možnost navázat hru z replay v jakém koliv bodě.
více viz Blizzard

16.1.2013
Patch 1.5.4.24540
Tento patch opět opravuje pár chyb. U Protose opravuje chybu kdy pri odpojeni spoluhráče a zničení pilonu stále dodával energii...

18.9.2012
Patch 1.5.3.
změny viz  Blizzard 

22.8.2012
Patch 1.5.2.22875
Tento patch opět opravuje pár chyb za zmínku jen stojí, že vylepšuje vyhledávání optimální trasy jednotek tak snad se budou zasekávat o to méně.

9.8.2012
Patch 1.5.1.122763
Tento patch opravuje pár chyb po předchozím velkém patchi jinak nic nového nepřináší...

2.8.2012
Patch 1.5.0

Obrovský patch přidávající ARKADE a mnoho dalšího včetně úplně nového rozložení menu do hry. Více na oficiálních stránkách:  http://eu.battle.net/sc2/en/blog/5571710/Patch_150_Now_Live_-01_08_2012

11.7.2012
Patch 1.4.4.22418

Pro nás naprosto nedůležitý patch upravuje nové podmínky podle Korejského práva pro hru v Korejštině...
Fakt nevím proč se to vůbec stahuje když jsou v jiném herním regionu.

22.2.2012
Patch 1.4.3.21029

Změny v balancování:

  • PROTOSS
    • Přidán UPGRADE do FLEET BEACON pro Phoenix dostřel +2
  • TERRAN
    • Ghost
      • Způsobované zranění zmenšeno z 45 na 25 (+25 vs Psionic)
    • MULE - nyní vytěží stejně minerálů jak na žlutém tak na modrém poli tj. 30minerálů

Opravy chyb

  • opraven bug kdy se některým hráčům, na účtu, změnila plná verze na strarter edici... a pak oprava pár menších chybyček...

9.11.2011
Patch 1.4.2.20141

Opravy chyb

  • Opraven problém, kvůli kterému nešly upravovat stopy ve Footprint Editoru.
  • Opraveno oříznutí stavu zásob (populace), které se vyskytovalo při určitém rozlišení, pokud byla obě čísla trojmístná.
  • Opraven problém, který způsoboval mizení ikon a obrázků na slabých grafických kartách.

 

Změny v balancování

  • PROTOSS
    • Forge
      • Cena za vylepšení štítů (1) snížena z 200/200 na 150/150
      • Cena za vylepšení štítů (2) snížena z 300/300 na 225/225
      • Cena za vylepšení štítů (3) snížena ze 400/400 na 300/300
      • Cena za vylepšení pozemních zbraní (2) snížena ze 175/175 na 150/150
      • Cena za vylepšení pozemních zbraní (3) snížena z 250/250 na 200/200
      • Cena za vylepšení zbroje (2) snížena ze 175/175 na 150/150
      • Cena za vylepšení zbroje (3) snížena z 250/250 na 200/200
  • TERRAN
    • Ghost
      • Dosah EMP upraven z 2 na 1,5

 

30.9.2011
Patch 1.4.1.19776
Opravuje pár chyb jinak beze změny:

Bug Fixes

  • Fixed an issue where loading certain DXT textures on custom maps could cause a crash.
  • Fixed an issue where loading corrupted texture files could cause a crash.
  • Fixed an issue where video drivers that do not support certain texture formats could cause a crash.
  • Fixed an issue where a crash could occur when Windows resumes from hibernation mode while the game is running.
  • Fixed an issue which could cause incorrect campaign progression when loading saved campaign made prior to 1.4.0.
  • Fixed slowdowns which could occur when using Razer Spectre mouse.

StarCraft II Editor Bug Fixes

  • Fixed an issue where destroying a Dialog Item of type Edit Box while text is being entered could cause a crash.
  • Fixed an issue where camera rotation behaved improperly when rotation was modified by positive values.

21.9.2011
Patch 1.4.0.19679

Co vše se změnilo naleznete na oficiálních stránkách

 

20.7.2011
Patch 1.3.6.19269

Tento Patch přináší jen drobné opravy 

 

20.7.2011
Patch 1.3.5.1932

General
•Players from Latin America and North America will soon be able to play games together, add each other to their in-game friends list, and compete on the same ladder. For more information on region linking, please visit the official community site.
•Several performance and memory improvements have been made.
•"Player Left" messages will once again appear in replays.
•The Hellion's Infernal Pre-Igniter upgrade icon has been updated(now with more blue flames!).

StarCraft II Editor Improvements
•UI errors will now go into a newly-created Error Display Message window.
•Cooldowns shorter than 1/4 of a second no longer display on the command card.

 

25.5.2011
Patch 1.3.4.18701

Tento mini patch opravuje pouze jednu chybu a to zobrazovani leaders&legue kterážto se někdy nezobrazovala korektně

 

11.5.2011
Patch 1.3.3.18574
General

The default hotkey to toggle in-game music on/off has been reverted to its hotkey prior to Patch 1.3.0. The hotkey to display APM in the observer stat panel has been changed as a result.
Balance

PROTOSS
Archon
Now a Massive unit.
Range increased from 2 to 3.
Cybernetics Core
Research Warp Gate research time increased from 140 to 160.
Gateway
Sentry train time decreased from 42 to 37.
Warp Gate unit train times remain unchanged.
Pylon power radius has been decreased from 7.5 to 6.5.

TERRAN
Bunker
Salvage resource return reduced from 100% to 75%.
Ghost
Cost changed from 150/150 to 200/100.
Thor
Thor now has 200 max energy, and starts with 50 energy.
250mm Strike Cannons now cost 150 energy to use (cooldown removed).

ZERG
Infestor
Speed decreased from 2.5 to 2.25.
Spore Crawler
Root time decreased from 12 to 6.

Bug Fixes
Fixed an issue where Ghosts could not quickly EMP the same location.
Fixed an issue that allowed players to stack air units when issuing a queued stop command before the units reached the end of their patrol point.
Fixed an issue where unplugging your USB headset while another player was talking to you could cause a crash.
Fixed an issue where the APM statistic could be artificially increased.
Fixed an issue where 3D unit portraits were not animating smoothly at slow game speeds.
Fixed an issue where, when viewing a replay, no text message was displayed when a player left a game.
The Taiwanese hotkey to display/hide the game UI while in Observer mode now works correctly.

13.4.2011
Patch 1.3.2.18317
Tento další malý patch opravuje další drobné chybky.

31.3.2011
Patch 1.3.1.18221
Tento malý patch opravuje 4 chybky.

23.3.2011
Patch 1.3.0.18092
Velký balíček změn přidává Grandmaster league pro nejlepších 200 hráčů v regionu


Upravuje balanci jednotek:
            Zealot
+                 Charging Zealots will now hit fleeing targets at least once.

    *         TERRAN

Battlecruiser
+                 Movement speed increased from 1.406 to 1.875.

Bunker

+                 Build time increased from 35 to 40 seconds.

o             Ghost
+                 EMP now drains up to 100 energy instead of all available energy. The effect on Protoss shields remains unchanged.

o             Tech Lab
+                 Stimpack upgrade research time increased from 140 to 170 seconds.
     

    *         ZERG

o             Infestor
+                 Fungal Growth

#                     Stun duration decreased from 8 to 4 seconds.
#                     Damage increased by +30% vs. armored units.

Dále opravuje a přidává nověé věci do Editoru map a mnoho dalšího podrobnosti viz Battle.net

18.2.2011
Patch 1.2.2.17811
Obecné
    * bez infa co opravuje asi nějakou chybku předchozího...

16.2.2011
Patch 1.2.1.17682
Obecné
    * Opravuje pár chyb a zlepšuje výběr hráčů pro hry 2v2, 3v3, 4v4

11.1.2011
Patch 1.2.0.17326
Obecné
    * Přináší nové funkce Battle.Netu, chatovací kanály, přidává novou nejvišší ligu (Master League), lepší nastavení grafiky (Extreme) a mnoho dalšího.

9.11.2010
Patch 1.1.3.16939
Obecné
    * Do filtru vlastních map přidává možnost Tower Defense a Tug of War.

Změny v balancování
    * TERRAN
          - Thor
                - Tato jednotka ted' bude upřednostňovat útok na pozemní jednotky před Medivacy.

 Oprava chyby
    * Opravena desynchronizace, která se někdy projovovala při replaye (záznamu hry)...

15.10.2010
Patch 1.1.2
StarCraft II: Wings of Liberty - patch 1.1.2.16755

Obecné
    * Hráči již nejsou nadále obtěžováni informacemi o achievementech (úspěších), pokud mají nastaven svůj status na "Busy" (Zaneprázdněn).
    * Forma zobrazovaných zpráv při pokusu o načtení uložené hry nebo spuštění záznamu (replaye) z předchozí verze byla vyjasněna.
    * Upraven počet získaných a ztracených bodů u náhodných týmů, aby řádně odrážel sílu hráčových spoluhráčů.

Změny v balancování
    * PROTOSSOVÉ
          o Budovy
                + Životy a štíty Nexu byly navýšeny z 750/750 na 1000/1000.
          o Void Ray (Paprsek nicoty)
                + Poškození na první úrovni zvýšeno z 5 na 6 (+4 proti obrněným).
                + Poškození na druhé úrovni sníženo z 10 (+15 proti obrněným) na 8 (+8 proti obrněným).
                + Bonus vylepšení rychlosti Flux Vanes (Regulátor proudění) snížen z 1.125 na 0.703.

    * TERRANI
          o Budovy
                + Barracks (Kasárny) vyžadují ke své stavbě postavený Supply Depot (Zásobovací sklad) namísto stávajícího Command Center (Velitelské centrum).
                + Životy budovy Supply Depot (Zásobovací sklad) navýšeny z 350 na 400.
          o Medivac
                + Zrychlení sníženo z 2.315 na 2.25.
                + Rychlost snížena z 2.75 na 2.5.
          o Reaper (Sekáč)
                + Bonus vylepšení rychlosti Nitro Packs (Nitro zásobníky) nyní vyžaduje postavenou Factory (Továrna).
          o Thor
                + Odstraněn pruh s energií.
                + Schopnost 250mm Strike Cannons (250mm útočná děla) nadále nestojí energii a místo toho má nyní 50vteřinový cooldown. Schopnost je po výzkumu vylepšení připravena k použití.

    * ZERGOVÉ
          o Budovy
                + Životy budovy Hatchery (Líheň) navýšeny z 1250 na 1500.
                + Životy budovy Lair (Doupě) navýšeny z 1800 na 2000.
                + Životy budovy Spawning Pool (Třecí jezírko) navýšeny ze 750 na 1000.
                + Životy budovy Spire (Hnízdo) navýšeny z 600 na 850.
                + Životy budovy Ultralisk Cavern (Jeskyně Ultralisků) navýšeny z 600 na 850.
          o Corruptor (Kazivec)
                + Odstraněn pruh s energií.
                + Schopnost Corruption (Nákaza) nadále nestojí energii a místo toho má nyní 45vteřinový cooldown. Schopnost se před prvním použitím musí nejprve dobít.
          o Infestor (Mořič)
                + Fungal Growth (Růst snětí) nyní zabraňuje použít Blink (Záblesk).
          o Roach (Švábník)
                + Dostřel zvýšen z 3 na 4.

Opravené chyby

    * Opraven problém, kvůli kterému nemohli hráči použít Feedback (Odezva) na Point Defense Drones (Dron bodové obrany).
    * Opraven problém, kvůli kterému by Phoenix pokračoval v usměrňování Graviton Beam (Gravitonový paprsek) i po smrti cíle.
    * Opraven problém, který by způsoboval, že by byly zplozené larvy skryty za zergskými vejci.
    * Opraven problém, kvůli kterému nebyli hráči schopni přejít na stránku Single Player (Jeden hráč) nebo se dívat na záznamy z her (replaye) po zrušení stahování mapy při čekání na zápas.
    * Opravena desynchronizace, která se mohla objevit na uživateli vytvořených map s odkazy (propojeními) na vlastní mody.

Zdroj: starcraftcz.com

28.9.2010
Patch 1.1.1
Opravuje chyby

    * Pproblém způsobující, že dosah útoku Ultraliska byl neúmyslně rozšířen o větší cíle.
    * Problém, kvůli kterému došlo k automatickému zrušení Gravitonového paprsku u Phoenixe, pokud jste ho použili ihned poté, co se hladina energie Phoenixe dostala na hodnotu 50.
    * Problém, kvůli kterému bylo možné obejít prodlevu mezi vytěžením a odnesením do budovy naklikáním do fronty příkazu "Return Cargo".
    * Problém, kvůli kterému se při sledování starších záznamů her nebo uložených her někdy vyskytovalo zasekávání.
    * Problém způsobující, že se někteří uživatelé Mac nemohli připojit správně ke hře.

22.9.2010
Patch 1.1.0
StarCraft II: Wings of Liberty - patch 1.1.0.16561

strojový překlad:
Obecné
Profily zkratky Standard U. S. Standard a USA o left-leváky jsou nyní k dispozici ve všech regionech.
Přidáno vnitřní hodiny ve hře. Hráči mohou snadno zjistit, jak dlouho to trvá aktuální mise nebo hra. Tuto možnost lze vypnout v nabídce možností této hry.
Přidána možnost v rychlosti nahrávání misí kampaň pro jednoho hráče. Chcete-li rychle uložit hru, mohou hráči použít Ctrl Q.
Přidán nový panel systému. Hráči si mohou zkontrolovat místní čas a počet FPS invazi tlačítko Menu (F10) v levé-straně rohu obrazovky. Uživatelské hrající na přenosných počítačích okamžitě zjistí sílu signálu Wi-Fi a baterie Indikátor úrovně.
To, co vidíte po zničení jednotlivých nejsou již objevil Fog of War. Nemůžete vynikat v těle, jak objevil.
(Mac) přesunuto datové soubory a nastavení z složky Dokumenty (Documents) do složky Support Application (Aplikace Support).
Přidána podpora pro NVIDIA 3D Vision. Chcete-li hrát StarCraft II: Wings of Liberty ve 3D na počítači, musíte mít 3D Vision. Více informací o www.nvidia.com/Starcraft3D

Změny v rovnováze

PROTOSS
Fanatik
Vzpomeňme dobu byla zvýšena 33 - 38
Gateway Obnova přenosu byla zvýšena z 23 na 28.

TERRAN
Křižník
Zranění proti pozemní jednotky byly redukovány 10 - 8
Bunkr
Doba výstavby byla zvýšena z 30 na třicátéhopátá
Obraceč sena
Doba výstavby byla zvýšena 40 - 45
Tank oblężniczy
Poškození v obležení byly změněny 50 - 35 (15 proti obrněným).
Vylepšené škoda byla změněna 5 - 3 (2 proti obrněným).

ZERG
Ultralisk
Odebráno schopnost zaútočit na jeho hlavu. Ultralisk bude používat normální útok proti budovy.
Zranění byla snížena z 15 (25 proti-pancéřové) až 15 (20 proti obrněným).

Mapy
Pouštní oáza
Přidáno zničitelné skály, aby bylo snazší bránit rozšiřování přírodních míst.
Plocha vyklizena centrální věž Xel'Nagů byla omezena.

Změny ve StarCraft II Editor

Přidány nové typy požadavků: divné, propasti, modulus, násobení.
Přidal se k datové pole šanci efekt.
Přidána podpora pro typ jezdce dialogu kontroly.
Přidáno spoušť způsobit škodu na jednotlivce.
Přidáno spoušť odpověď, která vrací počet jednotek nebo změnit vlastnosti hráče.
Přidáno spoušť, pokud se v důsledku děje.
Nové funkce editor spouští:
Hodnota konverzace při ukládání hry (akce).
Hodnota konverzace při načítání hry (akce).
Hráči v týmu (skupina hráčů spojené s hovory v týmech stanovené v čekárně.)
Změna vlastníka jednotky (událost).
Předchozí vlastník jednotky (hráč ID volání v reakci na změnu vlastníka jednotky).
Nový vlastník jednotky (vrací se hráč ID v reakci na změnu vlastníka jednotky).
PD, Level, a odměnit vlastností jednotlivců mohou nyní měnit spouští.
Banky uložit / načíst PD, získané dovednosti a body.
Zpráva okno nyní obsahuje informace o době každé zprávy.
Tato událost je odeslána do herce, může raketa zasáhnout.
Při nakládání s dokumenty, omezena pouze na Battle.net závislostí, nedojde k žádnému přerušení nakládky, ale budete vyzváni k přihlášení a načtení dat závislostí.
Varianty hra automaticky zvolit základní nastavení střety o nových map bez nutnosti manuálního nastavování. To nebude fungovat na mapách vytvořených před upgrade.
Varianta jakékoli hry se již automaticky přidán k ostatním, mají vlastní volby nebyly stanoveny.
Zvýšená maximální možné využití pro zdravotní účinky léčby.

Opraveny chyby

Battle.net
Chat window nezmizí, když necháte map v multiplayeru hry nebo mise v kampani.
Opravena chyba, kdy hráči obdrželi oznámení, přestože stav "obsazeno".

Jakákoli hra
Výchozí závod v čekárně automaticky nastaven na náhodný.
Hráči si nyní mohou nastavit 1na5 hry.
Vylepšené vyhledávání map.
Host čekání na zaslání oznámení, když hráč odmítne pozvání.
Čekání hra nebude mít žádnou paměť všech herních režimů vybrány v každé kategorii.
Opravena chyba, kdy změna kategorie "žádné" tým nastavit 5na3.
Opravena chyba, kdy nebylo možné zprávu mapování náhled obrazovky.

Obecné
Pokud účetní jednotka je načten do dopravní rakety, které byly vypáleny v tomto směru nezmění na podobné jednotky v okolí.
Budovy zničena během stoupání nebudou muset počítat ztracené struktur.
Opravena chyba, kdy stavitelé čekají na úklid budovy může dojít k zablokování tělo opustit toto místo.
Opravena chyba s kontrolou-výhledech z inventáře.
Opravena chyba, která umožňuje v určitých případech vydávat příkazy, které nebyly na kartě příkazy.
Rozhraní
Tooltipy v řádcích zobrazovat informace o tom, co je vytvořeno.
Opravena chyba, kdy tlačítko "Zpět" se ne vždy správně směřovat hráčů pro zobrazení výsledků.
Terrani
Marines vyškoleni v několika kasáren, bude prvním krokem být vyškolen v kasárnách reaktoru, po kterých následují od laboratoře bez jakékoli technologie nebo příloh.
EQF bude naloženo s přesností na velitelské centrum, kde málo, jsou v jejich dosahu.
Zerg
Biomasa stáhnout správně po zničení AI-řízené líhně, Lair, nebo úl.

StarCraft II Editor
Event hráč opustí hru, je zahájena, když hráč přichází do hry nebo je poražen / vyhrává.
Tato volba pracuje s nakládací zatížení bar Typ obrazovky střet.
Test map funguje správně s mapami, které jsou založeny pouze na Battle.net.
Zveřejnění nového souboru, jak velké změny správně nastavit na 1,0 verzi dokumentu.
Window zveřejnění správně pamatuje volbu Zobrazit skutečné jméno předchozího zveřejnění.
Soubor Podokno náhledu se zobrazuje aktuální jméno autora, pokud je vybrána tato možnost v průběhu zveřejnění.
Import modul bude nyní import souborů nadpisanego Assets.txt.
Zrušení úpravy objektu oblasti jsou také spojeny s zrušit pozemku změny.
Editor se zobrazí mapa text v jiném jazyce, pokud není v textu pro daný jazyk.
Kopírovat body z jejich vlastní modely budou správně zobrazovat model v nové sekci.
Můžete už nemají mnoho možností v poli, výchozí možnosti pro hru.
Odstraněna podpora pro ikony, atributů a definice možností. Battle.net je nepodporuje.
Opraveno nesprávné mapa hranice při tvorbě mapy 32x32.
Pevné nízké produktivity, editor, kde jsou zobrazeny posuvníky.
Opravena chyba s drag-and-drop spouští v editoru při sledování není aktivní.
Opravena chyba, která by správně vypnout spowodowć hru, pokud by jednotlivci mají mnoho podob, příliš mnoho dovedností.
Opravena chyba, kdy dočasný název publikace v poli Publikace stále weryfikowały původní jméno.
Pevná spoušť jednotka manipuluje objektu.
Pevné zpoždění, k nimž došlo na některých systémech při ukládání souborů s možností menších souborů a zveřejnění zamčené soubory.
Pevné podokně náhledu v oblasti editoru palety.
Opraven problém s výkonem Editor při úpravě pozemku s mnoha kusy silnice na mapě.
Opravena počáteční zobrazení proměnných v okně Debug spoušť.
Vylepšené skript generovaný pro embedded hodnoty atributů. To brání řádnému přístupu k nim.
Opraven seznam akcí během skript Vlastní beze změny včetně náhledů.
Pevné stažení podle mapy.
Opravena chyba, kdy zatížení složité soubory bank vedlo k odpojení od Battle.net.

Technické problémy
Opravena chyba, která by mohla vést k pozastavení hry po odpojení sluchátek.
Opravena chyba, kdy operační systém XP spojené s Unicode znaky by mohly bránit hráče na start multiplayer hry.

EN:
General
The Standard (US) and Standard for Lefties (US) hotkey configurations are now available in all regions.
A new game clock has been added. Players can now instantly see how long they've been in their current mission or match. This feature can be turned on or off in the Gameplay Options menu.
A new Quick Save option is now available for the single-player campaign. Players can now quickly save their mission progress by pressing Ctrl + Q.
A new System Panel has been added. Players can now view their local time and FPS while in game by mousing over the Menu (F10) button in the upper-left hand corner of the game screen. Laptop users can also view Wi-Fi signal strength and battery levels.
Sight granted by death reveal no longer lifts Fog of War. Units revealed in this manner are not targetable.
(Mac only) Moved StarCraft II data files and settings from the Documents folder into the Application Support folder.
Support for NVIDIA 3D Vision has been added. To experience StarCraft II: Wings of Liberty in 3D on your desktop or notebook, you will need 3D Vision. For more information, visit www.nvidia.com/Starcraft3D

Balance Changes
PROTOSS
Zealot
Build time increased from 33 to 38.
Warp Gate cooldown increased from 23 to 28.

TERRAN
Battlecruiser
Ground damage decreased from 10 to 8.
Bunker
Build time increased from 30 to 35.
Reaper
Build time increased from 40 to 45.
Siege Tank
Siege mode damage changed from 50 to 35 (+15 armored).
Upgrade damage changed from +5 to +3 (+2 armored).

ZERG
Ultralisk
Ram ability removed. Ultralisk will now use normal attack against buildings.
Damage decreased from 15 (+25 armored) to 15 (+20 armored).

Maps
Desert Oasis
Destructible Rocks have been added to make natural expansions easier to protect.
Center Xel'Naga Tower area has been narrowed.

StarCraft II Editor Improvements
Added new requirement types: Odd, Divide, Mod, Multiply.
Added a chance field to effect data.
Added support for the Slider dialog control type.
Added a trigger to deal damage from a unit.
Added a trigger event response to provide the amount a player or unit property changes.
Added a trigger event when an effect executes.
New Trigger Editor functions:
Save Data Conversation State Value (Action).
Load Data Conversation State Value (Action).
Players On Team (returns Player Group associated with teams in game lobby).
Unit Owner Changes (Event).
Old Unit Owner (returns player ID in response to Unit Owner Changes).
New Unit Owner (returns player ID in response to Unit Owner Changes).
XP, Level, and Bounty unit properties can now be modified by triggers.
Banks now save/restore XP, learned abilities, and items.
Message Window now includes a time stamp for each message.
An actor event is now dispatched when a missile cannot hit its target.
When loading documents with Battle.net-only dependencies, you will now be prompted to log in and download the dependency data, rather than failing to load.
Game variants now automatically use the default melee variants for new maps, without requiring manual generation. This will not take effect for maps created prior to this patch.
The Custom game variant is no longer automatically included when other non-default variants are defined.
Increased the maximum recharge vital rate for heal effects.

Bug Fixes

Battle.net
Chat windows no longer vanish when exiting a multiplayer map or campaign mission.
Fixed an issue where players would still receive toasts when their status was set to busy.

Custom Games
Default race in a game lobby is now properly set to Random.
Players can now configure the lobby for 1v5 matches.
The search functionality for map searches has been improved.
Lobby hosts will now receive a toast when an invited player declines an invitation.
Custom game lobbies will now remember the game mode chosen under a category.
Fixed an issue where changing the category to "Custom" would default the teams to 5v3.
Fixed an issue where custom maps could not be reported from the map preview screen.

Gameplay
General
If a unit loads into a transport, missiles targeting it will no longer target similar units in the area.
Structures damaged during construction will no longer count towards structures lost.
Fixed an issue where builders waiting for an area to clear could block units trying to leave the area.
Fixed an issue with inventory drop range checks.
Fixed an issue that, in certain cases, allowed a command to be issued that did not appear on the command card
Interface
Queue tooltips now display information about what is in progress.
Fixed an issue where the back button would not always return players to the score screen properly.
Terran
Marines trained at multiple Barracks will now prefer a Barracks with a Reactor over one with a Tech Lab or no attachment.
SCVs will now load into the closest Command Center if multiple are within range.
Zerg
Creep now recedes properly when an AI-controlled Hatchery, Lair, or Hive is destroyed.

StarCraft II Editor
The Player Leaves Game event now fires when a player leaves or they are defeated/victorious.
Loading screen progress bar option now works when using Melee loading screen type.
Test Document now works properly on maps with Battle.net-only dependencies.
Publishing a new file using Major revision will now properly set the document version to 1.0.
Publish dialog now properly remembers the Show Real Name setting from previous publish.
File preview panel now displays author's real name if that option was set during publishing.
The Import module will now allow importing an override Assets.txt file.
Undoing a terrain object modification will now also undo associated terrain changes.
Editor will display document text from another locale if no text for the active locale exists.
Copying points with custom models will display the model properly on the pasted point.
It is no longer possible to have multiple default variants in the Game Variants dialog.
Removed icon support for attribute and variant definitions, as Battle.net does not display these.
Fixed issues with invalid map bounds when creating 32x32 maps.
Fixed issues with poor performance in the Terrain Editor when scroll bars are visible.
Fixed issues with drag-and-drop in Trigger Editor when tracking is not enabled.
Fixed an issue that would cause a crash if multiple unit forms had too many abilities.
Fixed an issue with temporary publish names in the Publish dialog still verifying the original name.
Fixed an issue with the Unit Manipulates Item trigger.
Fixed excessive delays on some systems when saving files using the Smaller Files option, and also when publishing Locked files.
Fixed preview panel display in Terrain Editor palettes.
Fixed performance issues in Terrain Editor when modifying terrain with many road tiles on the map.
Fixed initial display of variables in the Trigger Debugging Window.
Fixed generated script for built-in attribute values, which caused them to not be accessed properly.
Fixed action list when modifying a Custom Script action without sub-views enabled.
Fixed loading map dependency data.
Fixed an issue where loading complex bank files would cause the client to disconnect from Battle.net.

Technical Issues
Fixed an issue where unplugging headphones could cause the game to freeze.
Fixed an issue where XP systems running with Unicode characters enabled could prevent a player from starting a multiplayer game.
No hurá konečně opraven problém s MP v českých XP

17.8.2010
Patch 1.0.3
StarCraft II: Wings of Liberty - patch 1.0.3.16291
Opravuje chyby:

  • Opravena chyba, brání v přístupu některých hráčů offline hry z přihlašovací obrazovky.

 

6.8.2010
Patch 1.0.2
StarCraft II: Wings of Liberty - patch 1.0.2.16223
Opravuje chyby:

  • Opraven problém, kdy vyhraná mise kampaně se ne vždy správně započítá.
  • Opravena chyba, kdy někteří hráči nebyli schopni získat přístup single-player hře.

 

31.7.2010
Patch 1.0.1
Opravuje chyby:

  • Soubory s uloženými hrami z kampaně byly optimalizovány.(Aby u pirátské verze nešla při offline ukládat kampaň)
  • Opraven problém s nepřehrávajícím zvukem na některých 7.1 systémech